sad_pvnDMEs57q
فروشگاه آنلاین لباس و کفش بچه گانه فرشته کودکان 0

 

ثبت سفارش

  • ۱- چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

    شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

    جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

    لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید کالا به موارد زیر توجه کنید :

    از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.

    دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

    از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

    اکنون سفارش شما ثبت شده است !

    پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت "سوابق خرید" می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

  • ۲- آیا می توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

    خیر، شما برای ثبت سفارش در kidsangelplus.ir حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت‌نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .

    شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

    شما می توانید:

    • - سریع و ساده خرید کنید.
    • - به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
    • - سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
    • - کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.
    • - نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
    • - از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!

     

  •  

  • ۴- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟

    خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید ، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

  • ۵- چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟

    فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.

    همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت " سوابق خرید" از وضعیت آن ها مطلع گردید.

     

  • ۶- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟

    بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله " اطلاعات ارسال" می رسید ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید.

    شما با خرید کالا از کیدز انجل پلاس می توانید به دوستان و عزیزان خود هدیه ای ارزشمند تقدیم نمایید!

  • ۷- آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

    شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

  • ۸- آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان تماس بگیرم ؟

    خیر ، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت .

    آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!

  • ۹- آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم ؟

    خیر ، جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان آورد.

    آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!

پرداخت

  • ۱- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

    همه مشتریان عزیز فروشگاه فرشته کودکان می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند . همچنین جهت رفاه حال شما، فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان امکان پرداخت در محل (فقط در شهر رشت )به وجود آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر لطفا به صفحه شیوه‌های پرداخت مراجعه کنید.

    شما با هر روشی که دوست دارید می‌توانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه می‌کنیم !

  • ۲- از کدام کارت‌های بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود می‌توانم استفاده کنم ؟

    شما می‌توانید با استفاده از تمام کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

  • ۳- برای پرداخت در محل چه شرایط و محدودیت هایی وجود دارد؟

    متاسفانه در حال حاضر برای تمام مناطق کشور امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

  • ۴- در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم ؟

    گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

  • ۵- آیا می توانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساط بپردازم؟

    خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.

  • ۶- آیا پرداخت اینترنتی در فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان امن است ؟

    ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید.

    - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

    - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

    - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

ارسال سفارش

  • ۱- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟

    زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شیوه های ارسال مراجعه نمایید.

  • ۲- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

     کیدز انجل پلاس فروشگاه آنلاین لباس می باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم ، اما در صورت تمایل صرفا امکان تحویل حضوری در محل فروشگاه فرشته کودکان در شهر رشت گلسار بلوار گیلان نبش خیابان 170  وجود دارد.

    بدون اتلاف وقت خرید کنید !

  • ۳- هزینه ارسال سفارش چقدر است ؟

    هزینه ارسال سفارش با توجه به کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد.

  • ۵- آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم ؟

    خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.

    زمان رسیدن ارسال های خارج از رشت  با توجه به مکان تحویل سفارش متفاوت می باشد، معمولا پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت طول می کشد تا سفارش بدست شما برسد اما زمان دقیق آن را نمی توان تعیین کرد.

    فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان همه تلاش خود را بکار برده است تا بتواند رضایت شما دوستداران مد و پوشاک را جلب نماید و سفارشات مطابق خواسته شما به دستتان برسد اما با این وجود به دلایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال و مشکلات ترافیکی ، وعده تحویل کالا راس ساعت معین برای فروشگاه فرشته کودکان مقدور نمی باشد!

    هدف ما همواره جلب رضایت شما است!

  • ۶- سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شوند ؟

    همه سفارش های مشتریان، در اولین روز کاری پس از طی مراحل پردازش، تحویل پست می گردد.

  • ۷- آیا می توانم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟

    بله، شما می توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پست شده را در آدرس زیر وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.

    سامانه رهگیری مرسولات پستی

  •  

خدمات پس از فروش

  • ۱- تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

    شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان وجود ندارد.

  • ۲- آیا می توان همه کالا ها را در مدت ۷ روز بازگرداند؟

    خیر، برخی از کالاها نظیرلباس های نوزاد و لباس های زیر به دلیل بهداشتی امکان بازگشت ندارند. برای اطلاعات دقیق تر در رابطه با کالاهایی که امکان برگشت ندارند و چگونگی برگشت و شرایط استفاده از ۷ روز مهلت بازگشت لطفا صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه فرمایید.

  • ۳- اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

    در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

    برای آشنایی بیشتر با شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه نمایید.

  • ۴- اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟

    لطفا حتما صفحه رویه های بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه کنید ، در آن جا تمام این موارد با جزییات کامل نوشته شده است. شما همچنین می توانید با استفاده از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما آمده است با کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی فرشته کودکان در تماس باشید، آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.